en
2023. OKTÓBER 19-22.
ÚJ ESZKÖZÖK ÉS KERESKEDELMI TECHNIKÁK: MŰVÉSZETI IPAR, MŰVÉSZETI GAZDASÁG 2014-BEN

ÚJ ESZKÖZÖK ÉS KERESKEDELMI TECHNIKÁK: MŰVÉSZETI IPAR, MŰVÉSZETI GAZDASÁG 2014-BEN

2014. október 09. 18.00

Beszélgetés

Szakmai partnerek: Francia Intézet, Kortárs Művészetért Alapítvány

A kilencvenes évek óta a művészeti piac drámai változásokon ment keresztül. A globalizációval párhuzamosan és annak hatására újabb és újabb területek nyíltak meg, a műtárgypiac dinamikusan növekszik, a közelmúlt jelenségei nyomán talán új szakaszába ér a globális művészeti piac története. Hogyan alkalmazkodnak a piaci szereplők a gyorsan változó feltételekhez? Milyen stratégiákat dolgoznak ki a galériák és a más szereplők az üzleti siker érdekében? Milyen hatása van a piacra a technológiai fejlődésnek, az új kreatív értékesítési technikáknak? Túlélik-e a hagyományos formák (művészeti vásárok, közvetlen galériás eladások, stb.) az online forradalmat?

Vékony Délia

Moderátor

Vékony Délia

művészettörténész, az International Business School Művészet menedzsment tanszékének oktatója, Budapest

Ledényi Attila

Résztvevő

Ledényi Attila

az Art Market Budapest alapító-igazgatója

Einspach Gábor

Résztvevő

Einspach Gábor

a Magyar Műkereskedők és Galériák Országos Szövetségének elnöke, az Artmagazin alapító-kiadója

Nathalie Moureau

Résztvevő

Nathalie Moureau

közgazdász, az Université Montpellier Közgazdaság-tudományi Tanszékének vezetője, a Le marché de l’art contemporain című könyv társszerzője

Michael Schultz

Résztvevő

Michael Schultz

a Michael Schultz Galéria tulajdonosa, Berlin-Szöul-Peking

Kosár

[@lang.summprice]: 0
[@lang.continueshopping][@lang.tocart]