
ÚJ ESZKÖZÖK ÉS KERESKEDELMI TECHNIKÁK: MŰVÉSZETI IPAR, MŰVÉSZETI GAZDASÁG 2014-BEN
2014. október 09. 18.00
Beszélgetés
Szakmai partnerek: Francia Intézet, Kortárs Művészetért Alapítvány
A kilencvenes évek óta a művészeti piac drámai változásokon ment keresztül. A globalizációval párhuzamosan és annak hatására újabb és újabb területek nyíltak meg, a műtárgypiac dinamikusan növekszik, a közelmúlt jelenségei nyomán talán új szakaszába ér a globális művészeti piac története. Hogyan alkalmazkodnak a piaci szereplők a gyorsan változó feltételekhez? Milyen stratégiákat dolgoznak ki a galériák és a más szereplők az üzleti siker érdekében? Milyen hatása van a piacra a technológiai fejlődésnek, az új kreatív értékesítési technikáknak? Túlélik-e a hagyományos formák (művészeti vásárok, közvetlen galériás eladások, stb.) az online forradalmat?
.jpg&w=600&h=800)
Einspach Gábor
RésztvevőEinspach Gábor
a Magyar Műkereskedők és Galériák Országos Szövetségének elnöke, az Artmagazin alapító-kiadója

Michael Schultz
RésztvevőMichael Schultz
a Michael Schultz Galéria tulajdonosa, Berlin-Szöul-Peking