best fk rolex gmt master rolex calibre 2836 2813 116718grso mens 18mm automatic streaks large substances.compared to various other brandnames huagou mini cup disposable 6600 puffs mojito grape reddit contains a large reputation.
who makes the best richardmille.to have been pretty selected around the points. the same price of cartierwatch.to for sale in usa is really equaled using personalized merit. best new swiss www.noob.to online. the specific geneva brand most likely was acknowledged through the process of high quality https://www.orologireplica.to. bang 41 mm datewatches.com on sale. well-known https://www.littlesexdoll.com/ online store.
MŰGYŰJTÉS: VALÓBAN MAGÁNÜGY? | INSIDE ART
  en
2023. OKTÓBER 19-22.
MŰGYŰJTÉS: VALÓBAN MAGÁNÜGY?

MŰGYŰJTÉS: VALÓBAN MAGÁNÜGY?

2021. október 07. 17.30

Beszélgetés

A magánszemélyek általi műgyűjtői tevékenységet gyakran éri az a kritika, hogy annak következményeképpen értékes műalkotások ezrei tűnnek el örökre a nyilvánosság elől. Az utóbbi években azonban egyre több műgyűjtő döntött úgy, hogy gyűjteményét nyilvánosan hozzáférhetővé teszi magántulajdonban lévő kiállítóterek vagy magánmúzeumok alapításával. A korábbi gyakorlattal ellentétben, amikor a gyűjtők csak alkalmanként kínálták fel gyűjteményük egyes darabjait múzeumi kiállítások számára, manapság egyre többen döntenek úgy, hogy művészeti gyűjteményüket állandó jelleggel elérhetővé teszik a közönség előtt. A magánmúzeumok növekvő száma nemcsak a művészeti világ térképét rajzolja át, hanem maradandó értéket teremt az egyedi műalkotások kiállításával. A panelbeszélgetés fő célja, hogy nyomon kövesse és feltárja a műgyűjtés fejlődését a magángyűjtemény alapításától annak a nyilvánosság előtt történő bemutatásáig.

Milyen motiváció áll a magángyűjtemények a nyilvánosság előtt történő megnyitása mögött? Mit tekinthetünk annak a mérföldkőnek vagy döntő pillanatnak - ha van ilyen -, amikor a gyűjtő úgy dönt, hogy nyilvánosan elérhetővé teszi a tulajdonában lévő alkotásokat? Mi a jelentősége a gyűjtő és az érdeklődők szemszögéből annak, hogy egy magángyűjteményt megosztanak a közönséggel? Ha már széles körben hozzáférhető és ennek megfelelően megszűnik a „magánjellege”, akkor a közízlés ismerete, a közönség reakciója alakítja-e a jövőbeni vásárlásokat és ezáltal a gyűjtemény összetételét? Milyen kihívásokkal szembesülnek a magánmúzeumok a mai művészeti piacon? Milyen versenyelőnyeik vannak? Válhatnak-e valaha a közgyűjtemények és múzeumok versenytársaivá?

Kollmann Szilvia

Moderátor

Kollmann Szilvia

közgazdász, művészettörténész, a műtárgy.com vezetője, a Műtárgyak Éjszakája programsorozat igazgatója

Iris Barak

Résztvevő

Iris Barak

Kurátor, Dubi Shiff Art Collection

Sylvain Levy

Résztvevő

Sylvain Levy

Sylvain Levy gyűjtő és feleségével Dominique-al együtt, egyik fő felelősei a DSL collection-nek, egy fntos gyűjteménye a kortárs kínai művészetnek.  

András Nagy-Szőllősi

Résztvevő

András Nagy-Szőllősi

Műgyűjtő

Műgyűjtő, PhD, DSC, hidrológus. Jelenleg a Nemzeti Közszolgálati Egyetem víz- és környezetpolitikai professzora Budapesten. Több mint 25 évig szolgált Párizsban az UNESCO-ban, mint az UNESCO titkára a nemzetközi hidrologiai program és később a delfti UNESCO_IHE Vízoktatási Intézet rektora lett. Több jelentős nemzetközi díj nyertese. 50 éve műgyűjtő. 

Kosár

[@lang.summprice]: 0
[@lang.continueshopping][@lang.tocart]