
A VÁLLALATI GYŰJTEMÉNYEKNEK A MŰVÉSZETRE KELL ÖSSZPONTOSÍTANIUK? VAGY INKÁBB MAGÁRA A VÁLLALATRA? CÉGES MŰGYŰJTÉS ÉS A VÁLLALATI ÉRTÉKEK MEGJELENÍTÉSE
2020. október 24. 17.00
Beszélgetés
A vállalati műgyűjtés belülről táplálja a vállalati kultúrát, új dimenzióval bővíti a társadalmi
felelősségvállalási tevékenységet, jelentősen javíthatja a cég arculatát és a márkaképet, és fontos
támogatást nyújthat a kortárs művészek számára is. Mindezek alapján is belátható, hogy céges
gyűjtemények létrehozása és fenntartása jóval komplexebb folyamat, mint pusztán az iroda
falainak dekorálása.
Milyen motivációk mentén alakítható ki egy vállalati gyűjtemény, és az milyen hatással van a cég
megítélésére? Milyen előnyökkel járhat műtárgyak vásárlása és azok gyűjteménybe rendezése a
vállalat számára? Mi alapján dönt úgy egy üzleti vállalkozás, hogy művészeti gyűjteményt hoz létre,
és mi alapján dönti el, hogy mi kerüljön a gyűjteménybe?
Az élő beszélgetés ide kattaintva lesz elérhető.

Kamila Bondar
résztvevőKamila Bondar
Elnök, ING Polish Art Foundation

Rainald Schumacher
résztvevőRainald Schumacher
Független kurátor, Igazgató, Office for Art, Berlin

Cristina Biaggi
résztvevőCristina Biaggi
Régióért felelős Menedzser, Svájc&Európa, UBS Art Collection

Alistair Hicks
résztvevőAlistair Hicks
Kurátor, író és tanácsadó, Global Art Compass