en
2023. OKTÓBER 19-22.
A BERLINI MODELL: A VÁROS MINT BRAND A NEMZETKÖZI MŰVÉSZETI ÉLETBEN

A BERLINI MODELL: A VÁROS MINT BRAND A NEMZETKÖZI MŰVÉSZETI ÉLETBEN

2015. október 08. 18.00

Beszélgetés

Szakmai partner: Design Terminál

 

A világ bizonyos városai a globális művészeti színtér egy-egy fontos központjaként élnek a köztudatban. Ez a státusz gyakran átgondolt városarculat-építési koncepció következménye, amelyben a város maga is tevékeny szerepet vállal, túl az olyan vállalkozások meghatározó szerepén, mint a helyi művészeti intézmények, galériák, művészeti vásárok, fesztiválok vagy biennálék. Az elmúlt években Európa hagyományos művészeti központjai, köztük is talán kiemelten Berlin mintáján és nyomdokán Budapesten is felértékelődött a kreativitás és a művészet szerepe a városi tartalmak bővítésében és a kulturális turisztikai vonzerő növelésében éppúgy, mint a gazdaság-fejlesztés területén. Vajon a kreatív gazdaság fejlődése hogyan fejti ki hatását egy-egy város pozicionálásában, vonzereje növelésében? Milyen tartalmakkal és technikákkal járulhat hozzá ehhez a városmenedzsment illetve a független vagy üzleti alapú kreatívipari kezdeményezések, vállalkozások? Hogyan tud egy város globális brandet építeni kortárs kultúrája köré?

Horn Márton

Moderátor

Horn Márton

a Városliget Zrt. kommunikációs vezetője

Böszörményi Nagy Gergely

Résztvevő

Böszörményi Nagy Gergely

a Design Terminál vezetője, Budapest

Lorenza Castelli

Résztvevő

Lorenza Castelli

a MIA művészeti vásár kiállítási igazgatója, Milánó

Jovana Popic

Résztvevő

Jovana Popic

a horvátországi Zadarban született, Berlinben élő multimédia-művész

Anemone Vostell

Résztvevő

Anemone Vostell

a Berlini Galériák Szövetségének (lvbg) igazgatója

Kosár

[@lang.summprice]: 0
[@lang.continueshopping][@lang.tocart]